טופס זה משמש להגשת פניה או תלונה של כל אדם, אזרח או תייר, בכל נושא, למעט תלונות על טיפול רפואי, אתיקה מקצועית או סל שירותי הבריאות.
בדיקת התלונה / הפניה מתבצעת מול הגורם המתאים ובמידת הצורך נעשה מאמץ לשיפור מערכתי.
מה לצרף לפניה / תלונה?
ניתן לצרף מסמכים סרוקים לפי הצורך..
יש למלא ולצרף טופס ייפוי כח במידה ואינך המתלונן (אלא מגיש תלונה בשמו) ואינך האפוטרופוס שלו.
מהו משך זמן הטיפול בפניה / תלונה?
אישור קבלת התלונה / הפניה יישלח תוך 14 יום מתאריך קבלתה במשרד הבריאות.
כיצד ניתן לבדוק את סטטוס התלונה/פניה?
לבדיקת סטטוס התלונה / הפניה, ניתן לפנות ל"קול הבריאות", מוקד השירות הטלפוני של משרד הבריאות, בטלפון 5400* או 08-6241010.
הטופס כתוב בלשון זכר, אך פונה לשני המינים גם יחד.
לשם הגשת פניה או תלונה חדשה (פניה / תלונה בנושא חדש או בנושא קיים שלגביו נסגרה הפניה / התלונה), בחר "הגשת פניה / תלונה חדשה".
לשם עדכון מידע בפניה או בתלונה שכבר הוגשה (והטיפול בה עדיין לא הסתיים), בחר "עדכון פניה / תלונה קיימת".
ניתן לעדכן תלונה קיימת רק לאחר קבלת מספר פניה / תלונה. מספר פניה / תלונה ישלח לפונה עד שבועיים מיום שליחת הפניה / התלונה.