ההורים יצרו קשר עם צוות המחקר ובמידה שנמצאה התאמה, הילדים הוזמנו להשתתף במחקר המלא.
לאחר מכן, נערכו שני מפגשי למידה קבוצתיים מקוונים על ידי פסיכולוגית נוירו-שיקומית מוסמכת: מפגש פסיכו-חינוך ומפגש בנושא שיטת טיפול ERP (חשיפה ומניעת תגובהה). הילדים תרגלו את השיטה עם הפסיכולוגית וצוות המחקר בצורה מקוונת.
לאחר כשבוע הגיעו הילדים לשישה מפגשי אימון פרונטלים אישיים איכילוב אשר נפרשו על שבועיים ימים.
בפגישה הראשונה נפגשו ההורים והילד עם קלינאית שערכה שיחת היכרות והעבירה שאלונים קלינים. לאחר מכן, הילד נפגש עם הנסיינית שהסבירה לו על המשחק. בכל יום אימון הילד שיחק בארבעה סבבי משחק שנמשכו כרבע שעה. בזמן שהנבדק שיחק במחשב ישבה מולו נייסנית שהזינה את כמות הטיקים למשחק המחשב עבור מתן פידבק מהמשחק.
הילדים חולקו ל-2 קבוצות באופן אקראי: קבוצה שמקבלת פידבק מהמשחק וקבוצת ביקורת. לאחר כשבוע החליפו הילדים תנאי. בשבוע שלאחר מפגש הסיכום, חצי מהנבדקים נבחרו באופן רנדומלי להגיע לשני מפגשי אימון נוספים תחת תנאי הפידבק. שאר הנדבקים התבקשו לתרגל את שיטת ERP בבית.